Оновлення прошивки 2.4.4183

07 Dec Оновлення прошивки 2.4.4183

Доступна нова версія прошивки WebHMI 2.4.4183

Основні зміни:

  1. Додано аварії та журнал аварій
  2. Можливість керувати порядком опитування контролерів
  3. Покращено інтеграцію з системою Level2
  4. Оптимізовано роботу з великими проєктами
  5. Перероблено журнал регістрів
  6. Елемент “Кнопка” тепер може застосовувати рецепт
  7. З’єднання і регістри можна відключати прямо в списку клацанням по іконці зі статусом

Розглянемо деякі зміни детальніше.

Аварії

Тепер у WebHMI є поняття аварії. Під аварією розуміється такий стан системи, який потребує уваги людини. WebHMI сигналізує про всі аварії візуально (червоний статусний рядок на приладових панелях) і звуковим сигналом про незаквітовані аварії. Аварійні ситуації журналюються для подальшого аналізу.

Зазвичай сигнали аварій у ПЛК організовано як набір бітів у будь-якому з регістрів. Кожен біт – це прапор окремої аварії. Тому в WebHMI аварії налаштовуються аналогічно – в редакторі регістрів. Це дає змогу зручно переносити їх із проєкту в проєкт і зі з’єднання в з’єднання під час їх клонування.

alerts-add

Будь-яку з аварій можна дозволити квітувати. Це дає змогу повідомляти системі про те, що оператор обізнаний про її виникнення. Також для аварії можна виставити її рівень – Інформація, Попередження, Аварія.

У разі виникнення аварії система забарвить статусний рядок у червоний колір. Рядок періодично блиматиме для привернення уваги. Також, якщо є незаквітовані аварії, кожні 15 секунд видаватиметься звуковий сигнал.

alerts-footer

Для перегляду поточних аварій можна клацнути мишкою на текст з аваріями в статусному рядку. Це відкриє спливаюче вікно зі списком поточних аварій. У цьому вікні можна побачити їх список, час виникнення аварії, квітувати аварію, побачити логін користувача, який квітував аварію.

alerts-acknowledge

Також, за допомогою програм Lua, можна виконувати певні дії залежно від поточних аварій. Наприклад, можна надсилати СМС-повідомлення, якщо є аварії, які не були квітовані більш ніж 10 хвилин. Або будь-яку іншу дію.

Минулі аварії можна переглянути в журналі аварій.

alerts-log

Порядок опитувань контролерів

Іноді необхідно керувати порядком опитування контролерів. Навіщо? Наприклад, деякі холодильні контролери Danfoss автоматично підлаштовують свою швидкість обміну. Якщо вони не можуть розібрати пакет на шині RS-485, то вважають, що майстер опитає їх на іншій швидкості. Тому вони змінюють свою швидкість на наступну (всього їх три). І так по колу, поки не зможуть “зрозуміти” запит від майстра. Якщо у вас на шині RS-485 є пристрої, які працюють на різних швидкостях, то такі контролери будуть постійно змінювати свою швидкість і до моменту, коли ви опитуватимете їх, налаштування швидкості буде в непередбачуваному стані.

Як із цим боротися? Можна створити ще одне з’єднання з нульовим таймаутом, додати в нього два регістри і зробити так, щоб WebHMI читав це з’єднання строго перед опитуванням контролерів Danfoss. Для цього з’явилася окрема сторінка, де можна змінити порядок опитування контролерів. Порядок змінюється за допомогою звичайного Drag and drop.

plc-order

Оптимізація роботи з великими проектами

Наші партнери автоматизують один з оновлених продуктових магазинів мережі АТБ. Перед ними постало завдання під’єднання всього обладнання в єдину систему диспетчеризації на базі WebHMI для підвищення енергоефективності цього магазину.

На цьому об’єкті досить багато різноманітного обладнання. Понад 30 контролерів, понад 2000 регістрів заведено в WebHMI. Для забезпечення комфортної роботи інтерфейсу з такою кількістю регістрів ми поліпшили й оптимізували багато речей у WebHMI. Тепер працювати з великими проєктами набагато простіше. Інтерфейс став більш чуйним, система працює швидше. Тож якщо у вас великі системи, то рекомендуємо оновитися на свіжу версію прошивки.

Журнал регістрів

Журнал регістрів перероблено. Він був перенесений в меню Аналітика і тепер відображає тільки один регістр у рядку. Додано фільтр для більшої зручності пошуку потрібної інформації в ньому.

regs-log