Велике металургійне підприємство звернулося до системного інтегратора, партнера ТОВ “ДДС”, щодо розроблення та впровадження системи автоматизованого протоколювання роботи багатозонної печі для термічного оброблення титанових труб (зняття залишкового механічного напруження термічним методом).
Ці труби застосовуються в авіаційній промисловості (деталі паливної системи літаків), і до них висуваються найвищі вимоги за якістю, тому кожна з них повинна комплектуватися затвердженим у галузевій системі якості паспортом, де повинно бути запротокольоване проходження деталі піччю, використовуючи дубльовані датчики температури високого класу точності, а також засоби реєстрації, занесені до державного реєстру засобів вимірювань.
Існуючі системи управління печами в цеху будували на базі ПЛК Siemens S7-300 і 1200; для додаткової системи реєстрації температур замовник обрав багатоканальні електронні самописці “Элметро”, занесені до реєстру засобів вимірювань.
Первоначальной задачей в проекте было только протоколирование температурного режима работы печи, однако, после ознакомления с возможностями WebHMI, разработчики поняли, что с помощью него они могут решить, также, задачу диспетчерского управления печами, что является типовой задачей для интеграционного контроллера WebHMI.
WebHMI удачно сочетает в себе свойства СКАДА системы — возможность ведения архива данных (в проекте требовался срок хранения до 5 лет), генерацию отчетов в требуемом формате благодрая прямой свзяи с Excel через API, создание экранов (мнемосхем) для диспетчерского управления, исторические графики и тренды, выполнение скриптов, а так же, готовой интеграционной платформы с поддержкой 3G, VPN и простой организацией удаленного сервисного доступа к системе (не только к проекту WebHMI, но и к устройствами, находящимся за ним — ПЛК, частотный привод, регистраторы температур и пр.).
Ці можливості зумовили максимально ефективне застосування інтеграційних контролерів WebHMI на об’єктах замовника.
Після успішної реалізації проєкту на першій печі, було ухвалено однозначне рішення використовувати WebHMI для решти печей виробництва.
Застосування WebHMI дало змогу не тільки ефективно (у стислі строки та у відносно невеликий бюджет для системи такого рівня складності) виконати поставлені завдання – протоколювання роботи та локальну диспетчеризацію, а й надати віддалений диспетчерський контроль за процесом, що дало змогу і клієнту, й інтегратору знизити витрати та підвищити якість роботи систем завдяки зниженню витрат на відрядження, плануванню ресурсів і швидкій реакції на аварійні ситуації.