Компанія, що займається проєктуванням, інсталяцією та обслуговуванням поливних систем (зокрема великих – стадіони, парки, готельні комплекси тощо), звернулася до ТОВ “ДДС” із проєктом з реалізації моніторингу та діагностики для важливих і віддалених об’єктів. За задумом, ця система мала б надавати незалежний доступ до технологічної установки для розробників (без використання “віддалених робочих столів”, TeamViewer тощо, незалежно від персоналу, що експлуатує об’єкт).
Типова структура системи на прикладі готельного комплексу включає дві шафи керування поливними установками з частотними перетворювачами й автоматикою з такими засобами автоматики:
WebHMI вдало поєднував у собі властивості СКАДА системи – створення екранів (мнемосхем) для моніторингу стану та управління, історичні графіки та тренди, призначені для користувача скрипти, автоматичну нотифікацію за допомогою SMS, а також готової інтеграційної платформи з підтримкою 3G, VPN з можливостями простої організації віддаленого сервісного доступу до системи (не лише до проєкту WebHMI, а й до пристроїв, які перебувають за ним – ПЛК, частотний привід тощо).
Ці та інші можливості зумовили максимально ефективне застосування інтеграційних контролерів WebHMI на об’єктах замовника.
Застосування WebHMI дало змогу не тільки ефективно виконати поставлені завдання (віддалений незалежний моніторинг стану установки), а й оптимізувати склад автоматики для нових поливних систем, які впроваджує замовник, та заощадити кошти завдяки вилученню зі специфікації 2-х панелей оператора і СКАДА системи. Також спрощено роботу з проєктом – не потрібно програмувати окремо панелі оператора і розгортати СКАДА систему, все можна зробити за допомогою всього одного пристрою – WebHMI. У перспективі замовник так само планує відмовитися від використання ПЛК, перенесучи всю логіку в скрипти WebHMI.
Віддалений моніторинг дав змогу замовнику знизити витрати і підвищити якість роботи систем завдяки зниженню витрат на відрядження, планування ресурсів і швидкої реакції на аварійні ситуації.
Таким чином лише один пристрій повністю вирішує питання зв’язку, візуалізації, управління, контролю та сервісного доступу.